Saturday, June 12, 2010

Kesatuan Malaysia

Kesatuan Malaysia : Satu Harapan dan Impian Baru Rakyat Malaysia untuk generasi 50 tahun akan datang (2060), ianya bermula dari anda untuk bersama berganding bahu membentuk satu kesatuan yang akan menerajui dunia dalam apa jua bidang, mungkin zaman itu Malaysia adalah kuasa besar ekonomi dunia, mempunyai kuasa nuklear, rakyatnya menjadi setiausaha PBB, pasukan bola sepak dunia terhebat, peneraju ilmu aeroangkasa...apa pandangan anda sekalian?

5 comments:

  1. ianya bermula sejak hari ini, semua orang perlu sama-sama berfikir untuk bersatu tidak kira agama, bangsa, keturunan, fahaman untuk membina satu negara yang bersatu, kita pencetus dan pembina generasi gemilang malaysia untuk anak-anak kita pada masa hadapan...

    ReplyDelete
  2. ini adalah bertepatan dengan konsep dan ideologi islam sendiri yang mengutarakan konsep wahdatul ummah, wahdatul fikri, wahdatul amal dan yang lebih mulia lagi adalah untuk tauhidullah dan aqidatul as-sohihah al-wahidah...ini hanya permulaan..al-muwahidah wal mutawahhidah..

    ReplyDelete
  3. jauhilah berpersepsi dan berperspektif dengan idealogi mutafarraqah dalam hidup kita kini, tiada yang menguntungkan sesiapa, yang menag akan jadi bara yang kalah akan jadi abu, kini kita rakyat Malaysia duduklah semeja mencari penyelesaian bersama mencari kebenaran di atas kebenaran demi kebahagian bersama dengan setulus ikhlas hati..

    ReplyDelete
  4. Bersatu Kita Teguh Bercerai Kita Roboh...Bersekutu Bertambah Mutu..

    ReplyDelete