Wednesday, January 7, 2009

Membina Masa Depan Dengan Kerjaya yang Halal



7 comments:

  1. penulis syorkan pembaca membeli buku bertajuk kerjaya sebagai pegawai tadbir dan diplomatik terbitan syarikat PTS yang berharga RM 20 . Buku tersebut dikarang oleh saudara Salehudin Md. Dahlan. Semaua maklumat PTD darai A-Z ada dalam buku tersebut. Selamat membaca.

    ReplyDelete
  2. terima kasih byk2 atas info yg diberi.sgt2 berguna memandangkan saya bakal menduduki exam pada 8/8/09 di nilam puri....smuga tuhan memberkati anda dunia dan akhirat..doakan smuga saya akan lulus...

    ReplyDelete
  3. Salam, sy baru lepas interview PTD. Ntah la, mcm payah jer nak dapat. Tapi dalam hati tu Allah saja la tau betapa teringin nye nk jd PTD.www.keredhaan.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Apa JawatanKosongKerjaKosong.com tawarkan?

    Terlalu banyak websites menyebarkan jawatan kosong, kerja kosong, jawatan kerajaan. Tetapi kebanyakkannya sudah lapuk dan tidak terkini. Ataupun anda terlambat untuk melihat iklan tersebut dan terlepas peluang.

    Jangan sia siakan potensi diri anda untuk mendapatkan pekerjaan terbaik. Daftarkan diri anda dengan JawatanKosongKerjaKosong.com. Kami akan menghantar iklan kekosongan pekerjaan dengan segera kepada anda. Update secepat mungkin kepada anda.


    Daftar Sekarang

    ReplyDelete
  5. salam bang. saya ni baru jadik suri rumah. dah 4 tahun ceburi jawatan kerajaan tapi semuanya kontrak. sampai dah habis kontrak dah pun.. saya nak mintak tolong abang kalau ada kekosongan tetap dalam mana jawatan kerajaan taraf degree..

    saya tak tahu nak mintak tolong siapa sebenarnya. saya benar2 inginkan pekerjaan. harap abang boleh bantu. sekarang ni saya cuma mengharapkan blog saya sebagai punca pendapatan sampingan selain suami.

    terima kasih.

    http://mummydinda.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. salam, nak tanya, adakah dikalangan ptd yg berlatarbelakangkan sains kesihatan? how are they to cope with the different field?
    -ingin tahu

    prosperityme.you2@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. salam saya baru lepas menduduki exam ptd... boleh tha jgk soalan die..... mohon perkongsian tips dan yan g sewaktu dengannya
    http://deriliumboy.blogspot.com/

    ReplyDelete